Finał Powiatowego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym. - Aktualności - KPP Gniezno

Aktualności

Finał Powiatowego Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym.

Data publikacji 15.05.2018

14 maja w Szkole Podstawowej nr 9 w Gnieźnie po raz kolejny odbył się powiatowy finał Turnieju Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym pod patronatem Prezydenta Miasta Gniezna. W zawodach udział wzięli uczniowie szkół podstawowych i gimnazjalnych z powiatu gnieźnieńskiego. Organizatorem turnieju była Komenda Powiatowa Policji w Gnieźnie, Straż Miejska w Gnieźnie Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Poznaniu we współpracy z Szkołą Podstawową nr 9 w Gnieźnie i Szkołą Podstawową nr 5 w Gnieźnie.

 

Podczas turnieju oceniana była wiedza teoretyczna i praktyczna. Na wstępie uczniowie rozwiązywali test z zakresu zasad i przepisów o ruchu pieszych i rowerzystów, znaków oraz sytuacji w ruchu drogowym. Kolejnym etapem był przejazd rowerem przez miasteczko ruchu drogowego. Następnie oceniany był przejazd rowerem przez tor przeszkód. Kolejną sprawdzającą wiedzę uczestników  konkurencją była pierwsza pomoc. Jurorami w tych konkurencjach byli policjanci Komendy Powiatowej Policji w Gnieźnie, Strażnicy Miejscy z Gniezna oraz ratownicy medyczni z Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie. Zwycięzcami drużynowymi turnieju okazali się:

W klasyfikacji drużynowej zwyciężyli uczniowie:

Szkoły Podstawowej nr 5 w Gnieźnie

oraz w kategorii szkół gimnazjalnych:

Szkoła Podstawowa w Niechanowie

W klasyfikacji indywidualnej szkoły podstawowe zwyciężyli:

1. Norbert Łubiński z Szkoły Podstawowej nr 5 w Gnieźnie

2 Kamil Dałek z Szkoły Podstawowej nr 2 w Witkowie

3 Oliwia Sadowska z Szkoły Podstawowej w Niechanowie

W klasyfikacji indywidualnej kategoria gimnazjum zwycięźyli:

1. Daniel Zachmyc z Szkoły Podstawowej nr 1 w Gnieźnie

2. Julia Kałasz z Szkoły Podstawowej nr 10 w Gnieźnie

3. Julita Bartz z Szkoły Podstawowej w Niechanowie
 

Wszyscy uczestnicy zawodów otrzymali upominki oraz pamiątkowe dyplomy.

Zwycięskie drużyny rywalizować będą w zawodach wojewódzkich.